Azamara Quest - luxusní all inclusive karibská plavba, letecky s delegátem

Všechny plavby Azamara Club Cruises
  • Plavby
  • Miami



Na lodi je k dispozici:




  • několik restaurací - hlavní, bufetové,,tématické ala carte restaurace)

  • několi barů - vnitřní i venkovní

  • Videoherna, divadlo, diskotéka, galerie umění, kino, knihovna, internetová kavárna, kasino

  • Hřiště, basketbal, dráha na jogging, posilovna, tělocvična, aerobik, fotbal, stolní tenis, stolní fotbal

  • Aaerobik, pilates, spinning a vodní spinning, kondiční programy na míru, kvalifikovaný osobní trenér

  • Vnitřní herny pro děti, aquapark,

  • Butiky

  • Ordinace lodního lékaře




Důležité informace o plavbě:


  • Vstup na loď i na pevninu je možný pouze s cestovním pasem, platným nejméně šest měsíců po ukončení plavby!!! Pasové údaje a některé údaje o pasažérech a blízké osobě v případě nouze je nutné poskytnout cestovní kanceláři, aby je mohla doplnit do rezervačního systému. Bez toho není možné vyžádat lodní lístky.

  • Ceny jsou kalkulovány za osobu ubytovanou ve dvojlůžkové kajutě, při obsazenosti alespoň dvěmi plně platícími osobami. Kategorie kajut, jejich ceny a dostupnost je nutné vždy ověřit. Vyhrazujeme si právo změny zde uváděných cen.

  • Cena za dítě (věk do dovršených 18 let v první den plavby) se počítá pouze při ubytování spolu se dvěma plně platícímii osobami v kajutě. Dětské ceny zájezdu se mohou lišit dle věkových kategorií a je nutné je ověřit předem v CK.

  • Ubytování 3.a 4. osoby není dostupné ve všech kajutách. Počet vícelůžkových kajut je omezený a prodávají se pouze po potvrzení. Kalkulaci ověříme a zpracujeme po obdržení poptávky. Vždy je ale nutné uvést jména, příjmení a data narození všech cestujících, telefonní spojení a adresu.

  • Důrazně doporučujeme, aby cestující před plavbou uzavřeli cestovní pojištění. Cestovní kancelář může nabídnout uzavření cestovního pojištění na vyžádání. Výše cestovního pojištění závisí na destinaci, věku pasažérů či délce trvání plavby. Cestovní pojištění je možné uzavřít kdykoliv v průběhu před odplutím, na nejzazší termín uzavření cestovního pojištění se informujte v cestovní kanceláři.

  • Pojištění storna je možné rovněž uzavřít v cestovní kanceláři, ale toto pojištění lze uzavřít jen v okamžiku uzavření smlouvy. Pojištění storna nelze zakoupit dodatečně.

  • Na lodi na konci plavby se platí servisní poplatky, které nejsou součástí ceny plavby. Tyto poplatky slouží jako spropitné pro personál, který se o vás stará během plavby.

  • Veškeré platby na palubě probíhají bezhotovostně, čerpáním z depozitu, který si pasažéři složí na krytí své útraty. K tomu je nutné složit minimální hotovost nebo vklad z vaší platební karty v přepočtu cca 200 -300 EUR na kajutu. Jeho výše závisí na délce plavby. Z depozitu jsou hrazeny veškeré nákupy na lodi včetně servisních poplatků. Nevyčerpaný depozit je na konci plavby vyúčtován a vrácen tomu, kdo jej za kajutu skládal.

  • Neutracená částka Vám bude po skončení plavby vrácena, pokud svůj lodní účet nevyčerpáte. Spropitné pro personál – servisní poplatky jsou každodenně načítí´ány kana účet klienta a budou se hradit, stejně jako veškerá další útrata na lodi (nápoje, které nejsou součástí all inclusive paketu, transfery, nákupy v buticích a lodních obchodech, placené služby na lodi atd. atd.) právě z tohoto složeného depozitu.

  • Doporučujeme, abyste se u dětí mladších dvanácti měsíců před rezervací okružních plaveb poradili s lékařem.

  • Společnost nemusí přijmout rezervace pro ženy, které budou na konci plavby ve 24. týdnu těhotenství. Společnost si výslovně vyhrazuje právo odepřít právo vstupu na palubu každé ženě, která se zdá být v pokročilém stádiu těhotenství nebo která je těhotná a nepředloží lékařské potvrzení o své způsobilosti k cestování s přihlédnutím k příslušné trase lodi. Za toto odepření nelze společnost činit žádným způsobem odpovědnou.

  • Informace o výletech nabízených lodní společností a o jejich cenách dodáme na vyžádání, pokud jsou k dané plavbě k dispozici. Nabídka těchto výletů je pouze informativní. Přímo na lodi může být nabídka pozměněna – některé výlety mohou být zrušeny a jiné zase naopak nabídnuty nově nad rámec těchto, které jsou nám dostupné předem od lodní společnosti. Změny cen a nabídky výletů jsou vyhrazeny a plně v kompetenci lodní společnosti.

  • Jakékoliv individuální výlety, vycházky a exkurze podniká klient vždy na vlastní zodpovědnost a přijímá všechna rizika s tím spojená. Cestovní kancelář ani lodní společnost nezodpovídá za jeho rozhodnutí.

  • Některé akce a výlety nabízené lodní společností mohou být hodně frekventované, proto je vhodné je rezervovat ihned první den po nalodění přímo na palubě.

  • Výlety lodní společnosti jsou poskytovány s průvodcem nejčastěji v angličtině, popřípadě v jiných světových jazycích s kompletním vybavením pro absolvování všech aktivit a dle délky výletu i s občerstvením. Výlety nejsou poskytovány v češtině.

  • Lodní společnost si vyhrazuje právo změnit trasu či zastávky podle svého uvážení či podle rozhodnutí kapitána každé lodi dle aktuální situace v závislosti na povětrnostních podmínkách, situaci v přístavech či jiných okolnostech. V případě těchto změn lodní společnost jedná v nejlepším zájmu všech pasažérů a posádky a s ohledem na jejich bezpečnost. Za těchto okolností není společnost vůči cestujícímu odpovědná ani zavázaná.

  • Měnou na lodi je EUR. Plavby vyplouvající z území USA mají měnu na lodi USD. Je však možno platit i mezinárodními platebními kartami.

  • Hosté musí být první den u odbavení nejpozději dvě, raději však tři hodiny před odplutím lodě. Před vyplutím je nutné absolvovat povinný bezpečnostní nácvik na palubě lodi.Transfery mezi letištěm, hotelem a přístavem, jsou-li zajišťovány lodní společností, jsou naplánované odpovídajícím způsobem.

  • Je odpovědností každého, aby dodržoval instrukce a dorazil včas k transferům či k nalodění. Za všechny následné škody způsobené v důsledku nedodržení pokynů nenese zodpovědnost ani lodní společnost ani cestovní kancelář.

  • Vylodění v destinacích bývá 40 až 60 minut po připlutí do přístavu. Vždy až poté, co loď splní povinné přístavní formality a technicky je vylodění možné.

  • V některých destinacích je doprava pasažérů na břeh zajišťována přepravními, případně záchrannými čluny (tender). Je to v případech, kdy loď nemůže kotvit přímo u mola v přístavu.

  • Návrat na loď v destinacích je nutný vždy nejpozději v čase určeném denním programem, obvykle 30-60 minut před odplutím! Je bezpodmínečně nutné dodržet čas, do kdy nejpozději se musí všichni pasažéři dostavit na loď. V případě zmeškání či opožděného návratu loď na cestující nečeká!

  • Jakékoliv změny osob v již vytvořené fixní rezervaci je možné provést pouze za poplatek a jeho aktuální výše bude sdělena na vyžádání. Rovněž bude na vyžádání sdělen nejzazší termín před vyplutím, do kdy je změny možné provést.

  • V kajutách i na balkónech kajut je kouření zakázáno. Kouření je dovoleno minimálně v jednom baru na každé lodi. Házení nedopalků cigaret přes palubu je přísně zakázáno

Stravování: all inclusive

Rozšířená penze s formou špičkového bufetu i v restauraci se servírovaným menu dle vlastního výběru. Stravování zajištěno nejméně 5x denně. Snídaně, obědy i večeře, v bufetu navíc odpolední a půlnoční rychlé občerstvení (pizza, sendviče…). Základní nealkoholické nápoje (voda, čaj dle vlastního výběru, překapávaná káva, mléko) dostupné 24 hodin denně v bufetové restauraci z nápojových automatů. K snídaním navíc ovocné šťávy. Nápoje na všech barech a v servírovaných restauracích za poplatek. Součástí některých kategorií ubytování, např. Aurea nebo MSC Yacht Club je all inclusive. U ostatních je možné objednat předem cenově zvýhodněné nápojové balíčky typu all inclusive (více variant lišící se rozsahem zahrnutých nápojů, s neomezenou konzumací) Nabídku nápojových balíčků předložíme na vyžádání.

Doprava: letecky

Doprava do přístavu je vlastní, není-li výslovně uvedeno jinak Na vyžádání poskytneme konzultaci k organizaci dopravy, případně za poplatek pomůžeme vyhledat a zajistit vhodný druh dopravy. V některých přístavech je možné zarezervovat parking vašeho vozu po dobu plavby.

Ubytování: loď

Ubytování je možné v několika kategoriích kajut různých velikostních a cenových kategorií. Všechny kajuty jsou vybaveny koupelnou, WC, klimatizací, televizí, minibarem, fénem, trezorem. Postele jsou dvě spojené do jedné manželské postele, ale je možné požádat kajutového stewarda, aby lůžka oddělil na dvě samostatné postele. Lůžka pro třetí a čtvrtou osobu, jsou-li v kajutách k dispozici, jsou řešena sklápěcími palandami nebo rozkládacím sofa. Každá osoba včetně malých dětí musí mít své vlastní lůžko. Pokojová služba je k dispozici celý den. Úklid kajut je zajišťován 2x denně.

Lodní vybavení a služby v ceně: vstup do barů a salónků, bazénů, jacuzzi, použití lehátek, plážových ručníků, sportovního vybavení, návštěva, fitness, divadla, tanečních a zábavních pořadů, lodní magazín, který je denně doručován do kajut.

Placené služby: kadeřnické, kosmetické, welness a spa, telefon a internet, čistírna, prádelna, jídlo á la carte ve speciálních restauracích a donáška do kajuty. Na lodi jsou casina, bary, diskotéky, kavárny, shopy, sportovní areály.


Kategorie BASIC:

pohodlně vybavené kajuty, velký výběr restaurací, samoobslužná restaurace otevřená 20 hodin denně, Zábavní program na nejvyšší úrovni, rozlehlé paluby s bazény a prostory na slunění, moderní fitness centrum a další sportovní zařízení. Kajuty jsou u této kategorie vždy přiděleny,není možné si kajutu vybírat

Sbírat body v rámci CostaClubu.u této kategorie nelze.


Kategorie COMFORT CLASSIC:

všechny výhody standardních kajut, výběr z nejlepších kajut na vyšších patrech, přednost při rezervaci večerního stolování v hlavní restauraci, Tato kategorie obsahuje nápojový balíček PRANZO & CENA, který umožňuje bezplatnou konzumaci vybraných vín, piv a nealkoholických nápojů během obědů a večeří v hlavní restauraci (se servírovanými jídly).

  • Speciální slevy na exkurze – čím více exkurzí rezervujete, tím větší slevu získáte (při rezervaci alespoň jedné exkurze před odjezdem).
  • Výhodnější podmínky pro odstoupení od smlouvy.
  • Garance nejnižší ceny – Costa garantuje, že budete platit nejnižší dostupnou cenu, v případě jejího poklesu vám může být cena upravena až do odjezdu.
  • Body do CostaClubu – možnost získat až 175 bodů za každý den plavby.

Kategorie COMFORT PREMIUM:

Všechny výhody standardních kajut, výběr z nejlepších kajut na vyšších patrech, přednost při rezervaci večerního stolování v hlavní restauraci, Tato kategorie obsahuje nápojový balíček BRINDIAMO, který umožňuje celodenní bezplatnou konzumaci vybraných alkoholických a nealkoholických nápojů ve všech barech a restauracích.

  • Speciální slevy na exkurze – čím více exkurzí rezervujete, tím větší slevu získáte (při rezervaci alespoň jedné exkurze před odjezdem).
  • Výhodnější podmínky pro odstoupení od smlouvy.
  • Garance nejnižší ceny – Costa garantuje, že budete platit nejnižší dostupnou cenu, v případě jejího poklesu vám může být cena upravena až do odjezdu.
  • Možnost výběru mezi prvním a druhým časem večeře.
  • Zdarma snídaně v kajutě.
  • 24hodinový kajutový servis.
  • 10% sleva na příští plavbu rezervovanou v kajutě COMFORT PREMIUM do roka od absolvování plavby.
  • Body do CostaClubu – možnost získat až 350 bodů za každý den plavby.

Kategorie DELUXE:

Všechny výhody standardních kajut...

Program zájezdu

DenPřístav / programPřiplutíOdplutí
1. den Odlet, noc v hotelu v Miami
2. den Miami transfer do přístavu a nalodění17:00
3. den na moři
4. den na moři
5. den Charlotte Amalie09:0018:00
6. den Charlestown, Nevis08:0017:00
7. den Castries, Svatá Lucie08:0020:00
8. den Bridgetown, Barbados08:0022:00
9. den Iles des Saintes - souostroví u Guadelooupe)13:0019:00
10. den St. johns , Antigua08:0018:00
11. den Philipsburg, St. Maarten08:0022:00
12. den na moři
13. den Labadee08:0015:30
14. den na moři
15. den Miami připlutí, vylodění, odlet06:00
16. den přílet

Cena zahrnuje

  • odpovídající počet nocí ve zvolené kajutě v optimální knihovací třídě
  • portýrské služby při nalodění/vylodění
  • animační program
  • dětský a mládežnický klub pro děti a dospívající mládež od 2 do 17 let pod dohledem kvalifikovaného personálu během dne i večer
  • přístavní poplatky
  • stravování během celé plavby, nealkoholické nápoje k snídani, voda, čaj a překapávaná káva z nápojových automatů 24 hod denně
  • servírované večeře i luxusní bufet
  • služby kajutového stewarda a každodenní úklid kajuty
  • volný přístup a využití všech prostor lodi: otevřených palub, bazénů s lehátky, vířivek, plážových osušek, salónů, nočních klubů, knihovny, fitness centra, kasina, diskoték atd
  • noviny s denním programem v některém ze světových jazyků

Cena nezahrnuje

  • nákupy v obchodech a restauracích
  • příplatek za kajuty vyšší kategorie
  • víza a vstupní povolení, jsou-li potřeba
  • telefonní a internetové spojení
  • jiné služby
  • služby českého delegáta na palubě, není-li výslovně uvedeno jinak
  • služby průvodce na výletech, není-li výslovně uvedeno jinak
  • doprava do přístavu a zpět - lze objednat k plavbě za příplatek
  • transfery
  • cestovní pojištění - možno dokoupit za příplatek, nabízíme cestovní pojištění od ERV. K plavbám v Evropě a ve Středomoří je možné uzavřít cestovní pojištění včetně pojištění storna – speciální zvýhodněný produkt Holiday Easy
  • pojištění storna – lze dokoupit za příplatek. Pojištění storna mimo Evropu a do Ruska je možné uzavřít pouze ve chvíli uzavírání smlouvy
  • alko a nealko nápoje zakoupené v restauracích, na barech a v minibaru. Za příplatek je možné zakoupit zvýhodněné nápojové balíčky
  • fakultativní výlety
  • servisní poplatky (10 EUR za osobu od 12 let a noc, dítě 3 - 12 let 5 EUR za noc. U plaveb s vyplutím z USA je to cca 13 USD za osobu od 12 let za noc, dítě 3 - 12 let 6,50 USD za noc)
  • kadeřnický salon, lázeňské a jiné služby
JOHOHO v.o.s.

Newsletter

Nenechte si ujít výhodné nabídky.